piątek, 23 stycznia 2015

SZARO BIAŁY SZAL



Hej:) Dziś chciałam Wam pokazać kolejny zestaw na co dzień. Mój strój na dziś w odcieniach szarości i czerni. Trochę wkomponowałam się w tą szarą ponurą pogodę. Mimo wszystko mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu:) Szary płaszcz, który mam na sobie kupiłam już jakieś 2 lata temu i szczerze mówiąc dawno go nie nosiłam, sama nie wiem dlaczego. Patrząc na zdjęcia wydaję mi się, że nawet nieźle się prezentuje:) Całość trochę rozświetliłam szaro białym szalem z Reserved, który jest ciepły, przyjemny w dotyku. Niestety jego wadą jest to, że strasznie obłazi i nie nadaje się do noszenia na ciemnych ubraniach:) Do tego założyłam czarne spodnie z Stradivariusa, czarna torba i buty również w tym kolorze.




















szal/scraf - RESERVED (obecna kolekcja)
płaszcz/coat - REPORTER
spodnie/jeans - STRADIVARIUS
pasek/belt -WRANGLER
sweter/sweater - RESERVED