czwartek, 12 lutego 2015

KOLOROWA CZAPA



Witam:) Mój dzisiejszy zestaw, który chciałam Wam pokazać składa się z płaszczyka, który już ostatnio prezentowałam:) Polubiłam go bardzo i pomysłów na niego mi nie brakuje:) Dziś taka wersja bardziej na luzie. Czapkę kupiłam na przecenach  w Tally Weijl i tak sobie myślę co mnie skusiło do jej zakupu,  gdyż moje dotychczasowe nakrycia głowy są bardzo stonowane. Być może dlatego, że urzekły mnie jej kolory i trochę przypomina mi dzieciństwo:):) Do tego wszystkiego czerwone legginsy, torebka z frędzlami, i szal wzorzysty z Sinsay:) Mam nadzieje, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu, a tymczasem życzę miłego wieczoru:)














szal/scarf - SINSAY
czapka/cap - TALLY WEIJL
rękawiczki/gloves - RESERVED
płaszcz/coat; legginsy - BERSHKA
buty/shoes - DEICHMANN
torba/bag - PEPCO