niedziela, 8 marca 2015

BLACK TOTAL LOOK


Witam!! Dziś mamy Dzień Kobiet, mam nadzieje, że każda z Was ten dzień spędziła wyjątkowo. Ja ten dzień świętowałam wczoraj razem z mężem. Mieliśmy pójść na spacer na Stare Miasto, a potem na gorącą czekoladę. W efekcie wyszło, że zwiedziliśmy naszą panoramę lubelską z góry, a dokładniej z Wieży Trynitarskiej, a po tym gorąca czekolada na rozgrzanie:). Wyszło to bardzo spontanicznie i mój strój, a tym bardziej obuwie nie były dostosowane do okoliczności, ale co to dla mnie pomyślałam. Okazało się, że aby wejść na wieże trzeba było pokonać wiele stromych schodów, co w butach na obcasach było dla mnie nie lada wyzwaniem. Buty sportowe sprawdziłyby się o wiele, wiele lepiej. Ostatecznie udało mi się wejść na samą górę i nie żałowałam, ponieważ widok był cudowny, warty mojego poświęcenia.:) Muszę przyznać, że lęk wysokości, który mam oraz straszny wiatr nie sprzyjał robieniu zdjęć:) W pewnym momencie musiałam usiąść, ale to chyba ze strachu:) Całe szczęście parę zdjęć udało nam się zrobić!! Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji oglądać pięknej panoramy lubelskiej z lotu ptaka to serdecznie polecam zwiedzić Wieżę Trynitarską. Jutro już poniedziałek więc życzę wszystkim udanego tygodnia! Zostawiam Was ze zdjęciami.


















A tu kilka zdjęć Lublina z góry.:)






płaszcz/coat - ZARA
spódnica/skirt - BERSHKA
torba/bag - MANZANA
buty/shoes - DEICHMANN