wtorek, 31 marca 2015

WEEKEND


bluza SINSAY / spodnie BERSHKA / kurtka STRADIVARIUS / buty ADIDAS

***
Kochani ubiegły weekend przyniósł mi wiele pozytywnych wrażeń. Wypad na mazury był udany. Mimo, że pogoda nie była typowo ciepła i słoneczna nie przeszkadzało nam to w spędzaniu wolnego czasu na świeżym powietrzu z najbliższymi. Dziś wybraliśmy się na strzelnicę.  Miałam lekkie obawy, gdyż wcześniej nigdy nie strzelałam z broni, więc trochę miałam stracha. Na strzelnicy był świetny instruktor, który wszystko wyjaśnił, pokazał i omówił dokładnie co i jak od strony praktycznej jak i na temat bezpieczeństwa. Trudno jest opisać słowami jakie uczucia mi towarzyszyły, na pewno początkowo stres, ze względu na to, że jest to jednak broń, ale z drugiej strony byłam podekscytowana, a chęć trafienia w wyznaczony punkt była ogromna. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wcale nie było tak źle jak myślałam. 
Początkowo strzelałam z pistoletu CZ i średnio mi to wychodziło (ręce mi się się za bardzo trzęsły), raczej w tarcze mało co trafiałam z początku, ale jak to mówią praktyka czyni mistrza więc nie poddawałam się. Później strzelałam z karabinu KBKS no i tutaj zaszalałam:) Moim celem był tak zwany "zając" i muszę przyznać, że z tej broni o wiele lepiej mi szło. Po wielu celnych trafieniach przeszłam poziom wyżej na ruchomy cel. Dużo trudniej trafić, ale dawałam rade. Na koniec postanowiłam dać szansę jeszcze raz sobie i pistoletowi CZ. Ostatnie 5 naboi jakie miałam i 3 celne trafienia. Byłam z siebie dumna.:P Nawet nie wiem ile naboi wystrzelałam, ale było tego sporo. Przygoda niesamowita i myślę, że jeszcze nie raz wybiorę się na strzelnicę. Polecam wszystkim.  
Jeśli chodzi o strój to postawiłam na sportowy look. Kurtka pikowana, dresy, adidasy, bluza, żeby nic nie ograniczało ruchów. Zostawiam Was ze zdjęciami i miłego dnia życzę.:)





































Tutaj parę zdjęć z jazdy na motorowerze w niedzielne popołudnie :) 










48 komentarzy:

  1. Seems really interesting and fun! I would like to try it :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. no Kochana strach się Ciebie bać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze :) fajnie było, widać, że poszalałaś! fajny wózek hehe
    powiem Ci, że chętnie postrzelałabym sobie z pistoletu :) zawsze mnie to ciekawiło, musi to być niesamowita przygoda!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym się spróbowała na strzelnicy

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz niech mąż się strzeże! Strzelać już umiesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post!
    kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przygoda! Ja mam tak ślad cel ze pewnie nic bym nie ustrzeliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie bylas ubrana do tej strzelaniny. Jak nabardziej odpowiednio. Przygoda ze strzelaniem napewno niesamowita, jednak ja nigdy nie chyialbym sprobowac takiej przygody, moze dlatego, ze za dluzo byloby stresu no i przede wszystkim halasu. Niewatpliwie jest to bardzo ekcytujace przezycie, ale ja naprawde nie mialabym takiej ochoty. Kojarzy mi sie to z wojna, zabijaniem.... Juz lepiej wolalabym postrzelac z luku, co kiedys jako bardzo mloda dziewczyna probowalam, jest o wiele spokojniej, bez halasu...

    Pozdrawiam serdecznie, Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sposób na spędzanie wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia:) ja jutro ide na strzelnice, haha! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great photos! :) You look awesome

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa :) uwielbiam strzelnicę, teraz już nie bywam tak często, ale do niedawna strzelałam i sprawiało mi to wieeelką frajdę :) bardzo fajnie, że właśnie tak spędzasz czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!!!! xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się nauka strzelania *.* Chyba pora ruszyć się z domu i zadziałać w tym kierunku. Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. keidyś próbowałem strzelac i udowodniłem sobie, że to w cale nie takie łatwe :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Monia Ty to jesteś przebojowa kobieta! ;)Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam pójść na strzelicę ale chyba jednak się boję. ;p
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow i would like to try that once in my life!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym sobie postrzelała:D
    a jaki masz fajny rowerek:D
    najbardziej spodobała mi się Twoja kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, such a cool post. ^^
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kiedyś zabrać mojego chłopaka w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze wyglądasz z bronią ;D Sama chętnie bym postrzelała! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool experience... a lot of fun!!!
    Happy April doll!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  24. W mojej miejscowości też jest strzelnica, ale jakoś... nigdy jeszcze tam nie byłam, by postrzelać, a wydaje mi się, że to może to być fajne urozmaicenie weekendu :) Pozdrawiam i zapraszam, Xavilove

    OdpowiedzUsuń
  25. super sprawa i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś bardzo ciekawy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  27. looking forward to your next post sweety, there's a new one on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  28. So cool! Did you hit the targets? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I've always wanted to try this but I have terrible aim. Great post xo

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdrooo, jedyna bron z jakiej kiedykolwiek strzelalam to wiatrowka:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne miejsce, sama muszę odnowić swoje znajomości i się tam ponownie wybrać

    Dzięki za odwiedziny u mnie

    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. postrzelałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!! So beautiful experiences Monika....It seems a really funny day!!! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie byłam na Mazurach, chociaż marzę o tym, jednak baardzo daleko mam, przez całą Polskę musiałabym przejechać :/
    na strzelnicy też nie byłam ale widać, że świetnie się bawiliście- fajny pomysł :) z tą splówą wyglądasz, jak gangsterka :D hehe super! :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja strzelałam tylko z wiatrówki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia! Też kiedyś strzelałem na strzelnicy ciekawe doświadczenie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale musiala byc zabawa !:) super, tez musze kiedys sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing pics ,kisses.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny weekend miałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Fun weekend!

    www.hisfashionhighness.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Looks like a fun and exciting weekend! I've been to the shooting range a few times and it's always nerve-wracking but ends up being pretty fun!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie bym sobie postrzelała:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)