wtorek, 31 marca 2015

WEEKEND


Kochani ubiegły weekend przyniósł mi wiele pozytywnych wrażeń. Wraz z mężem wybraliśmy się do rodziny, która mieszka na mazurach. Mimo, że pogoda nie była typowo ciepła i słoneczna nie przeszkadzało nam to w spędzaniu wolnego czasu na świeżym powietrzu z najbliższymi. Razem z mężem szwagierki wybraliśmy się na strzelnicę. Miałam lekkie obawy, gdyż wcześniej nigdy nie strzelałam z broni, więc trochę miałam stracha. Na strzelnicy był świetny instruktor, który wszystko wyjaśnił, pokazał i omówił dokładnie co i jak od strony praktycznej jak i na temat bezpieczeństwa. Trudno jest opisać słowami jakie uczucia mi towarzyszyły, na pewno początkowo stres, ze względu na to, że jest to jednak broń, ale z drugiej strony byłam podekscytowana, a chęć trafienia w wyznaczony punkt była ogromna. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wcale nie było tak źle jak myślałam. 
Początkowo strzelałam z pistoletu CZ i średnio mi to wychodziło (ręce mi się się za bardzo trzęsły), raczej w tarcze mało co trafiałam z początku, ale jak to mówią praktyka czyni mistrza więc nie poddawałam się. Później strzelałam z karabinu KBKS no i tutaj zaszalałam:) Moim celem był tak zwany "zając" i muszę przyznać, że z tej broni o wiele lepiej mi szło. Po wielu celnych trafieniach przeszłam poziom wyżej na ruchomy cel. Dużo trudniej trafić, ale dawałam rade. Na koniec postanowiłam dać szansę jeszcze raz sobie i pistoletowi CZ. Ostatnie 5 naboi jakie miałam i 3 celne trafienia. Byłam z siebie dumna.:P Nawet nie wiem ile naboi wystrzelałam, ale było tego sporo. Przygoda niesamowita i myślę, że jeszcze nie raz wybiorę się na strzelnicę. Polecam wszystkim.  
Jeśli chodzi o strój to postawiłam na sportowy look. Kurtka pikowana, dresy, adidasy, bluza, żeby nic nie ograniczało ruchów. Zostawiam Was ze zdjęciami i miłego dnia życzę.:)





































Tutaj parę zdjęć z jazdy na motorowerze w niedzielne popołudnie :) 










bluza/blouse - SINSAY
spodnie/pants - BERSHKA
kurtka/jacket - STRADIVARIUS
buty/shoes - ADIDAS