poniedziałek, 13 kwietnia 2015

PIKOWANA KURTKA I SZPILKI


Witam:) Lubię zestawy sportowe, ale przełamane kobiecym dodatkiem w tym przypadku szpilkami. Kurtkę pikowaną połączyłam z bluzą, którą kupiłam ostatnio w Bershce. Skusiłam się na nią ze względu na jej fason i świetny napis: "Codziennie rano budzę się piękniejsza, ale dziś to już przesadziłam ..." Niby napis sam w sobie nie jest jakiś wyszukany, ale taki drobiazg sprawił, że stojąc przed lustrem w tej o to bluzie, czytając ten napis zawitał na mojej twarzy szczery uśmiech. Pomyślałam sobie wtedy, że mimo moich jakiś tam drobnych kompleksów, jestem przecież piękna i kocham siebie za to jaka jestem. Tego dnia na zdjęciach czułam się świetnie i dobrze we własnej skórze. Życzę sobie jak i każdej z Was by kochać i akceptować siebie, a kiedy patrzymy na siebie w lusterku uśmiechnąć się i odkryć w nas to, co jest najpiękniejsze i najbardziej wartościowe. :)


















kurtka/jacket - SINSAY
bluza/blouse - BERSHKA
torba/bag - STRADIVARIUS
spodnie/jeans - WRANGLER
szpilki/heels - ALDO