niedziela, 26 kwietnia 2015

SUKIENKA W KWIATY


sukienka ZARA / buty SH

***
    Witam wszystkich:) Dziś chciałam Wam pokazać zestaw z moją jedną z ulubionych sukienek, którą zakupiłam będąc na wakacjach w Turcji :) Co mnie w niej urzekło? Chyba wszystko:) Przede wszystkim jej krój, gdyż lubię takie zwiewne sukienki, intensywne kolory oraz falbany przy rękawach i na dole sukienki. Do niej założyłam lakierowane beżowe szpilki, które kupiłam ostatnio w Altero:) Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu, a tymczasem życzę udanej niedzieli i dobrego tygodnia.:) 



















30 komentarzy:

  1. You looks free with your light dress is just for summer. You bought from my country. Greetings from Turkey. XOXO
    http:// takimodam.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz :) Sukienka przepiekna, szpilki fantastyczne !

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle elegancja i klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancka i kobieca propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. really nice dress!! I like your shoes so much!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta sukienka, ma cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wpasowałabyś się idealnie w paryskie, pachnące luksusem uliczki !! :) wyglądasz we wszystkim pięknie, choć ja pewnie w tej sukience wyglądałabym jak w piżamie - Ty promieniejesz i pachniesz w niej seksapilem :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziewczęco, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful dress and photography you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. I like the print of the dress.
    Greetings.


    NEW POST IN MY FASHION BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest ta sukienka, bardzo Ci pasują takie kolory :) Całość wygląda i dziewczęco i elegancko, po prostu świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw prawie idealny! Cudowna sukienka, piękne kolory i przede wszystkim Ty :) Jedyne co mi się nie podoba to tył butów - w pierwszej chwili pomyślałam, że masz plaster wklejony, by Cię nie obcierały ;) Ale reszta naprawdę cudownie, lekko, wiosennie. Miło się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing dress!! I adore the mint color and the print!! Kisses from Spain ;)

    TidyHeels❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Your outfit is really adorable Monika! I have a soft spot for floral dress and the one you are wearing is to die for. Have a nice day, kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wygladasz :) Sukienka przepiekna, powinnaś jak najczęsciej sięgać po sukienki z kwiatowymi motywami kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. such a lovely outfit darling, that dress looks fantastic on you! :D I'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear
    Great outfit, super sweet
    Love the dress
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your dress but your shoes are fabulous!!!
    xoxo Gi.

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm in love with the colors on that dress, so spring perfect !!! ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing look, love your dress. *__*
    New outfit is online...

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka bardzo mi sie podoba! Pięknie w niej wygladasz :) wiosna w pełni na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)