czwartek, 7 maja 2015

PARK LINOWY W EŁKU


Witam! Wolny czas lubię spędzać aktywnie, dlatego w Ełku wybrałam się pierwszy raz w życiu na Park Linowy. Mimo mojego lęku wysokości postanowiłam się sprawdzić czy sobie poradzę. :) Były do wyboru dwie trasy niska i wysoka. Przy kasie nie myśląc czy w ogóle dam radę wykupiłam obie trasy:) Strach był już przy pierwszej przeszkodzie, ale skoro już byłam na górze nie mogłam się poddać i szłam dalej i dalej, aż doszłam do mety:) Okazało się, że strach ma wielkie oczy, a ja pokonałam obie trasy i bawiłam się przy tym rewelacyjnie:) 
Strój jaki wybrałam to wygodne elastyczne jeansy, kurtkę pikowaną oraz conversy, które dzięki swej gumowej podeszwie miały dobrą przyczepność. Polecam wszystkim taki rodzaj odpoczynku i zostawiam Was ze zdjęciami. 




























kurtka/jacket - SINSAY
spodnie/jeans - ZARA
buty/shoes - CONVERSY