niedziela, 7 czerwca 2015

PLAŻOWANIE


buty PULL&BEAR / koszula, góra od stroju kąpielowego SH 

***
   Witam! Pogoda na Lubelszczyźnie jest po prostu piękna, dlatego też wybrałam się nad zalew w Janowie Lubelskim, aby cieszyć się promykami słońca. Niestety woda jak dla mnie nie była za ciepła, ale nogi jak najbardziej można było sobie schłodzić w tak upalny dzień.
Koszulę, którą mam na sobie przywiozłam z wakacji w Turcji. Górę stroju kąpielowego kupiłam w H&M już jakiś czas temu, zaś dół stroju zakupiłam w Decatlonie. Życzę udanego tygodnia:) 



Sandały kupione z kolekcji zeszłorocznej w Pull&Bear i okulary z Carry:)








28 komentarzy:

  1. wow, jakie piękne ciało, masz piekną smukłą figurę, jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowny strój i co za figura !:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny stroj i piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też poplażowałam w ten weekend. Zazdroszczę płaskiego brzuszka!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow fisico super, adoro il costume

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful place Monika! Love your bikini
    Thanks for stopping by
    Keep in touch lady!

    Lady Trends
    https://www.facebook.com/myladytrends

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i piękna figura!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piekne zdjecia, ostatnie mi sie najbardziej podoba :p Zazdroszcze takiej "plazowej Pogody" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice pics!!
    KIsses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, tylko nad wodą da się wytrzymać taki upał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pics and i loved this bikini.

    www.vanviroumodinha.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, miniony weekend naprawdę był stworzony do plażowania :):)
    Ja niestety jeszcze nie korzystałam z takich uroków zbliżającego się lata, ale muszę powiedzieć Tobie, że jesteś w pełni gotowa na lato - piękna figura!

    Dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  14. This is stunning! Your swimsuit is amazing. xx


    ALLURE OBSESSED - BEAUTY BLOG // BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie plazowanie to ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, śliczne zdjęcia, śliczna Ty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia, strój jest cudowny! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz idealną figurę i super płaski brzuszek :-) Piękne zdjęcia do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful pictures, love your bikini. ^^
    New outfit is online...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć. Jestem ostatnio zakochana w letnich, białych sukienkach, a ta koszula jest genialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to wolę opalać się grając w siatkówkę, pływając, generalnie uprawiając sport. Mega opcja to deski sup, polecam spróbować, tak na wodzie też porządnie można się opalić. Sprawdźcie sobie tak sklep https://gosup.pl/deski-sup-141 i ich taki sprzęt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)