wtorek, 18 sierpnia 2015

WAKACYJNIE


torba H&M / bluzka STRADIVARIUS / spódnica F&F / buty ZARA

***
    Kochani po długiej wakacyjnej przerwie powracam do Was z nowymi pełnymi słońca zdjęciami. Ostatnie kilkanaście dni spędziłam  na Chorwackich plażach. Zakwaterowaliśmy się na Wyspie Pag. Już kilka lat przymierzaliśmy się do tego wyjazdu, ale zawsze odstraszała nas perspektywa kilkunastogodzinnej podróży samochodem. Jednak, kiedy dotarliśmy na miejsce, przepiękne widoki wynagrodziły całe zmęczenie podróżą. Wracam do Was opalona, może aż za bardzo, ale ciężko było się skryć przed gorącymi promieniami słońca. Opalenizny na pewno starczy mi na cały rok. Kilka następnych stylizacji, które będę przedstawiać w postach będą również na tle chorwackich krajobrazów. Zostawiam Was ze zdjęciami i miłego wieczoru życzę.












9 komentarzy:

  1. Pięknie cudnie, diabelsko slicznie Ci w tym odcieniu niebieskiego, mega podkreśla boską opaleniznę ♥♥♥ Fantastyczne zdjęcia! I jak tu nie zazdrościć chorwackich wakacjii ? :P Wyglądasz olśniewająco kochana i fajnie, ze wrociłaś ♥ Włoski słońce rozjaśniło? Bo wydają mi się ciut jaśniejsze :))

    Jestem ciekawa kolejnej porcji zdjęć :D
    Miłego wieczorku :**
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. od czasy kiedy zobaczyłam foty na blogu "szafa Aleksandry" i teraz widzę twoje, czuję, że ta wyspa to moje przeznaczenie wakacyjne, bo ja się niej po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity kolor spódnicy! Ale Ty masz długie nogi, obłęd *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! piękne zdjęcia! Zachęcam do obserwacji i na bloga :))
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatkało mnie z wrażenia! Wyglądasz obłędnie :)
    Wspaniałe zdjęcia, a wyspa Pag jest przepiękna. Mogłabym tam wrócić jeszcze kilka razy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)