sobota, 5 września 2015

KOMPLETUJEMY CZAPKI JESIENNE I ZIMOWE

 

Kochani! Dzisiejszym postem chciałabym zrobić wstęp do jesiennych stylizacji, które sądząc po aktualnej pogodzie, zbliżają się niestety wielkimi krokami.

Upałów było ostatnio wystarczająco i zapewne wielu z Was przyzna mi rację, że w życiu codziennym są niezwykle uciążliwe, ale osobiście mam wielką nadzieję, że ostatnie chłodne dni to tylko drobny wrześniowy epizod i niebawem wróci do nas gorące słońce! (w końcu kalendarzowa jesień dopiero 23 września) :)

Post, który dla Was przygotowałam jest związany z firmą LA RETTO, z którą niedawno rozpoczęłam współpracę. 

Ostatnio poszukiwałam w internecie czapek, i tych cieplejszych, i tych lżejszych, a firma Laretto zaproponowała mi wybranie kilku artykułów z ich strony http://laretto.pl/ :)

Czapki wydały mi się bardzo interesujące. Ogromnym plusem jest duży asortyment, którym dysponuje firma La Retto, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Uwielbiam nakrycia głowy. Uważam, że czapka może idealnie dopełnić każdą stylizację. 

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia wszystkich czapek. Mam nadzieje, że podzielicie mój entuzjazm i również Wam się spodobają. Na stylizacje z czapkami w roli głównej będziecie musieli jeszcze chwilę poczekać, ale to już wkrótce:)

Wybrałam 5 całkiem odmiennych czapek. Moimi faworytami są różowa i lekka czapka, idealnie nadająca charakteru jednolitym stylizacjom (typu total look z akcentem) i czapka z ogromnym pomponem, o której zawsze marzyłam i już widzę ją w pięknych zimowych stylizacjach, a dookoła mnie śnieżny puch :) Wszystkie produkty są starannie wykonane. Niektóre z nich mają proste wykończenie, inne zaś falbankę, która pięknie wygląda. Czapki typowo zimowe, są naprawdę ciepłe, maja polarowe obszycia, dlatego przede wszystkim polecam wszystkim zmarźluchom.

Jeżeli mielibyście pytania dotyczące produktów firmy LA RETTO, zachęcam do pisania w komentarzach :)