wtorek, 17 listopada 2015

LOOK OF THE DAY


Hej, dziś przychodzę do Was z zestawem, który stworzyłam z beżowego płaszcza i czarnych dodatków. Płaszcz, który mam na sobie dostałam w prezencie od mamy. Pamiętam jeszcze jak byłam młodsza i nie raz paradowałam w nim po domu, ale wtedy jeszcze był na mnie za duży, by móc go ubrać i wyglądać w nim dobrze :) Dziś jest na mnie w sam raz i mimo swojego wieku, a ma  ponad 30 lat trzyma się bardzo dobrze. Jakość jego wykonania jest tak dobra, że trudno jest zauważyć jakiekolwiek ślady użytkowania. W porównaniu do moich innych płaszczy, które mają np 2 lata to ten, który Wam dziś prezentuje wygląda o niebo lepiej! Bardzo podobają mi się jego lekko bufiaste rękawy, przez co wygląda nie tak zwyczajnie. Doszłam do wniosku, że czasem warto wydać parę groszy więcej i kupić coś porządnego, co będzie nam służyć nie tylko przez jeden bądź dwa sezony. Mam nadzieje, że po tak długiej przerwie ten tak prosty zestaw przypadnie Wam do gustu :)











buty/shoes - EMBIS
szal/scarf - ZARA
torba/bag - CARRY