środa, 27 stycznia 2016

KOBIECE NIEZBĘDNIKI, CZYLI CO KRYJE MOJA TOREBKA?


Kochani! Postanowiłam przygotować post, w którym pokaże Wam co kryje w sobie moja torebka :) Istnieje wiele mitów na temat damskiej torebki. Jedno jest pewne - jest ona wielką niewiadomą dla jej posiadaczki! Czasami wydaje mi się, że jest ona bez dna, a to dlatego, że często nie mogę znaleźć chociażby dzwoniącego telefonu. Dzisiejszy post jest właściwie pewną "terapią" dla mojej torebki. Pewnie zastanawiacie się o co chodzi? Już Wam wyjaśniam :)


Gdy  wypakowałam dzisiaj wszystkie rzeczy z dużej czerwonej torby, przeraziłam się! :) Znajdowało się tam wszystko, od różu do policzków, po fluid, pędzel, kilka różnych długopisów, opaskę elastyczną do biegania (w sumie nie wiem po co, bo przecież z torebką nie biegam ;p), oczywiście luźno rzucone pojedyncze cukierki i wiele innych rzeczy:) Czy wszystko było mi aż tak niezbędne? Odpowiedź jest prosta: NIE!

Postanowiłam więc uporządkować wnętrze mojej torebki, wykluczyć wszystkie niepotrzebne rzeczy i zostawić te naprawdę istotne. W torebce od razu zrobiło się przestrzennie, a i na wadzę również straciła, także uff... ulga dla mojego kręgosłupa ;)


Poniżej znajdziecie spis rzeczy, które, po drobnej selekcji, okazały się "must have" :)



PORTFEL
Jak dla mnie, jest to rzecz obowiązkowa i pewnie wiele z Was się ze mną zgodzi :) Jedynie nad czym można by się w tej kwestii zastanowić to jego wielkość. Portfel , który widzicie na zdjęciu jest z River Island, i łatwo zauważyć, że nie należy do najmniejszych. Uważam, że nosząc dużą torebkę, w której będzie znajdowało się jeszcze kilka innych rzeczy zdecydowanie poręczniejsza okazałaby się mała, zgrabna portmonetka, i taką zamierzam niebawem nabyć :)

KLUCZE
I to koniecznie z "misiowym" brelokiem. Na pewno nam się nie zgubią!

SŁUCHAWKI DO USZU
Uwielbiam słuchać muzyki w autobusie, czy też czekając na przystanku. Idealny relaks dla uszu! MOJA RADA: jeżeli nie chcemy wyciągnąć poplątanych słuchawek, które następnie 10 min będzie rozplątywać, zwińcie je i przewiążcie gumką do włosów :)

CHUSTECZKI HIGIENICZNE I DŁUGOPIS
tego nie trzeba opisywać - to zawsze może się przydać :D

FUTERAŁ NA OKULARY 
nie wyobrażam sobie wrzucenia okularów luzem do torebki - nie wiem co by z nich zostało :)


KOSMETYCZKA
Wszystkie drobne rzeczy postanowiłam włożyć do kosmetyczki, dzięki czemu nie będą rozsypane po całej torebce, jak to dotychczas było w moim przypadku :)

ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI: 
perfumy,
krem do rąk,
pomadka/błyszczyk,
pomadka ochronna lub wazelina do ust,
korektor,
fluid w sztyfcie,
puder prasowany,
gumka i spinki do włosów,
APAP.


KALENDARZ LUB NOTATNIK
Często w mojej głowie rodzą się pomysły na nowe stylizacje, dlatego też kalendarz lub notatnik na stałe gości w mojej torbie :)


TELEFON
oczywista sprawa!

COŚ SŁODKIEGO
na zaspokojenie "głoda" :)

KSIĄŻKA/GAZETA
jasne, że nie noszę ich zawsze ale lubię mieć czasami pod ręką coś ciekawego i inspirującego :)



Kochani! 
Przedstawiłam Wam moją wersję uporządkowanej torebki :) 
Czy macie jakieś swoje patenty na tworzący się (często samoistnie) bałagan? 

13 komentarzy:

  1. wnętrze mojej torebki wygląda bardzo podobnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie znajdują sie podobne rzeczy :D
    fajny post ! :*


    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!!! and nice blog!!!
    Would you like to follow each other with GFC? let me know... and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful post!
    kiss by www.francescaventrurini.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Si que le caben cosas a tu bolso, al mío también, siempre lo llevo lleno.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne rzeczy u siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w swojej mam totalny bałagan :)
    ... ale rzeczy, które nam tutaj prezentujesz i w mojej torebce się znajdują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NAjlepszy skład :) Fajny post i torebka ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim sposobem na porządek w torebce jest wyrzucenie z niej wszystkich niepotrzebnych rzeczy dlatego głównie w torebce mam telefon, portfel i chusteczki :) minimalistyczne ale pedantka ze mnie więc bałagan mnie denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze powtarzam , że moja torebka jest jak NARNIA - znajdziesz tam wszystko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Charakterystyczna, bardzo ładna torebka. Ja jak planuje takie zakupy to najczęściej stawiam na sklep internetowy https://www.fashion4.pl i ich produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)